نماد سایت تاور کرین امجدیان-تاور کرین چیست

نحوه ی انتقال و نصب جرثقیل برجی(تاور کرین) به پروژه:

بلزر

تاور کرین

نحوه ی انتقال و نصب جرثقیل برجی(تاور کرین) به پروژه:

به علت اینکه تاورکرین ها ثابت هستند برای انتقالشان به پروژه دستگاه را به قطعات کوچک  تقسیم میکنند .در واقعا دستگاه را دمونتاژ میکنند .

سکشن های ارتفاعی  تاورکرین با پیچ و مهره به یک دیگر  متصل میشوند و به جرثقیل های برجی ارتفاع داده میشود.

بعد از تقسیم شدن قطعات را که شامل فلش (جیب)،کنفلش ،وزنه ها ،اتاک فرمان ،جک ،پمپ،کاج،میل مهاری ،سکشن و پایه تثبیت  و یا کالسکه تاور کرین را با 10الی 12 تریلی به محل مورد نظر ارسال میکنند و نصاب های جرثقیل برجی که حتما باید افزادی متخصص در این زمینه باشد در ستگاه را نصب (مونتاژ) میکنند.

نصب تاور کرین ها معمولا به دو صورت میباشد  یا بر روی پایه تثبت نصب میشود که ثابت هستتند یا روی کالسکه نصب میشود که امکان جابه جا کردن دستگاه روی ریل  وجود دارد .

نصب تاورکرین معمولا  در مجاور سازه ها ویا در چاله آسانسور ها می باشد.

این دستگاه قابلیت ارتفاع دادن را تا حد مورد نیاز را دارد.برای ارتفاع دادن دستگاه تاورکرین می توانیم به سکشن  های ارتفاعی  اضافه کنیم . در صورت اضافه شدن سکشن و ارتفاع دادن تاورکرین باید از کمر بند تاورکرین استفاده کنید.

باید در نظر داشته باشید که در زمان حمل و نقل جرثقیل های برجی موارد ایمنی حتما رعایت شود ،قطعات حتما روی تریلی محکم بسته شده باشند که در زمان حرکت حرکت و یا جا به جایی مشکلی رخ ندهد  و همین صورت امکان جا به جایی دستگاه از شهری به شهر دیگر وجود دارد.

در زمان جا به جایی قطعات در محل مورد نظر وجود یک جرثقیل الازمی میبشاد. زیرا قطعات تاور کرین سنگین بوده و حتما باید برای جابه جایی و مونتاژ دستگاه ها از جرثقیل استفاده شود.

معممولا نصب جرثقیل برجی بین 2تا3 روز طول میکشد.

و لازم بذکر است حتما نصاب مهار و متخصص در امر نصب تاورکرین استفاده کنید زیرا کوچکترین بی دقتی و بی تجربگی در امر نصب تاور کرین مشکلات خیلی بزرگی را به وجود می آورد.

نصب تاور کرین

موارد استفاده از جرثقیل برجی :

تاورکرین ها در پروژه های برزگ ساختمانی ،بندر گاه ها،سد سازی ها،و مکان هایی که احتیاج به جا بجا کردن اجسام سنگین است در شعاع و ارتفاع های مختلف جا به جا میکندد استفاده میشود

بهترین وسیله برای جا به جایی اجسام سنگین در ارتفاع های زیاد تاورکرین میباشد . این دستگاه امکان ارتفاع های خیلی زیاد از سطح زمین را دارد و میتواند 360درجه با تسلط کامل گردش داشته باشد و اجسام را جا به جا کند.

لطفا ما را در اینستاگرام دنبال کنید 

خروج از نسخه موبایل
رفتن به نوار ابزار