نماد سایت تاور کرین امجدیان-تاور کرین چیست

خرید تاور کرین

خرید تاور کرین

خرید تاور کرین

خرید تاور کرین :

همانطور که میدانید امروزه تاورکرین یکی از ملزومات ساخت و ساز برج ها و ساختمان های بزرگ شده است به گونه ای که یکی از مهمترین ابزار های کارگاهی شناخته شده است .بعد از برسی پروژه و تصمیم گیری برای خرید تاورکرین نوبت به تصمیم گیری و بررسی در مورد نوع جرثقیل برجی میباشد که با در نظر گرفت نوع احتیاج و قدرت باربرداری انتخاب مدل تاور کرین صورت میگیرد.جانمایی تاور کرین قدم بعدی است که مهندسان پروژه باید به آن بپردازند که این مرحله بسیار حساس بوده و حتما باید از یک متخصص مشاوره گرفت .

گروه مهندسی امجدیان در تجربه چندین ساله در زمینه مشاوره و کارشناسی دستگاه بصورت کاملا حرفه ای میباشد. در صورت نیاز به کارشناسی دستگاه با ما تماس حاصل فرمایید.

تحقیق در مورد فروشنده تاورکرین خود معقوله ی جدایی است که حتما باید برای آن وقت صرف کرده . تاورکرین حتما باید از مراکز معتبر و یا نمایندگی ها خریداری شود،اما به علت تحریم ها جرثقیل های برجی در ایران نمایندگی ندارند بنابراین حتما باید از فروشنده های معتبر دستگاه را خریداری کنید .

شما میتوانید با گروه مهندسی امجدیان که تجربه چندین ساله در زمینه خدمات تاورکرین و آسانسور کارگاهی را دارند تماس حاصل فرمایید.

خرید تاورکرین :

خرید دستگاه با کیفیت یکی از کار های بسیار مهم است که در پروژه ها صورت میگیرد و کسی که کارشناس دستگاه تاور کرین است مسئولیت بسیار سختی را بر عهده دارد زیرا کوچکترین بی احتیاطی چه در امر خرید و چه در ار نصب تاورکرین میتواند ضرر های مالی و جانی بسیار زیادی را به همراه داشته باشد .تاور کرین در صورت سالم نبودن و غیر استاندارد بودن میتواند در صد ها متر ارتفاع سقوط کند و خسارات جبران نا پذیری را به بار آورد .

شرکت مهندسی امجدیان با چندین دهه سابقه درخشان مستمر در زمینه ی خدمات تاور کرین و به کار گیری صد ها نفر متخصص در این زمینه به عنوان شرکت خصوصی معتبر در این زمینه شناخته شده است . یکی از محصولات این شرکت تاور کرین پتن فرانسه میباشد.که جز بهترین و قدیمیترین تاورکرین های موجود در سطح جهان میباشد.و از لحظ کیفی از سطح بالایی برخوردار است.

خرید تاور کرین کارکرده:

به علت تحریم و تورم قیمت های تاورکرین ها بسیار بالا می باشند . سازندگان و پیمانکاران اغلب قادر به هزینه کردن جهت خرید تاور کرین نو و صفر نمی باشند و معمولا ترجیح میدهند که از تاور کرین های کار کرده و دست دوم استفاده کنند و معمولا خواهان تاور کرین های هستند که سال ساخت قدیمی دارند زیرا این نوع دستگاه ها از نظر قیمت مغرون به صرفه تر هستند .تاور کرین ها ی دست دوم به علت کارکرد در پروژه ها ی قبلی و یا رعایت نکردن اپراتور در نوع کارکرد دستگاه برخی از قطعات دچار خرابی و یا از کار افتادگی می شوند که در زمان خرید تاوکرین حتما باید به برخی از نکات توجه کنید و یا اگر خودتان تجربه کافی ندارید از یک کارشناس در این زمینه کمک بگیرید.

توضیحات تاور کرین
درصورت نیاز به بازدید از پروژه و یا مشاوره جهت خرید دستگاه می توانید با کارشناسان گروه مهندسی امجدیان تماس حاصل فرمایید.

قطعاتی که در هنگام خرید تاور کرین باید  به آنها توجه کرد :

تمامی قطعاتی که دارای الکترومتور هستند شامل :

الکترو موتور شاریوت

الکتروموتور قلاب

الکترومتور گردان

و تمام قطعات متحرک که دارای ترمز می باشند را مورد بررسی قراردهید .

تمامی اتصالات بدنه

سکشن ها ی تاور کرین :دقت کنید شکستگی در پین و پیچ ها و تغیییر شکل وجود نداشته باشد.

پایه (استراکچر)

جک ، پمپ ،کاج (قطعات ارتفاعی)تاورکرین میباشند .

کله قندی،فلش،کنفلش،سیم بکسل ،میل مهاری ها،کابل و تمام اتصالات

قطعات تعمییر شده :

گاهی در اثر کارکرد زیاد تاورکرین یا در هنگام مونتاژ و دمونتاژ دستگاه بعضی از قطعات جرثقیل دچار آسیب دیدگی میشوند . قطعات برقی تاورکرین که در اثر کارکرد بالا به خصوص در تاور کرین ها ی قدیمی حتما باید قبل از استفاده مجددا برای پروژه جدید مورد برسی قرار گیرد و از بدون نقص بئدن قطعات اطمینان حاصل کنید.سکشن ها ی تاورکرین از دیگر قطعاتی هستند که در پروژه ها زمان مونتاژ و یا دمونتاژ به آنها آسیب وارد میشوند و معمولا در قسمت های که به وجود می آید جوشکاری صورت میگیرد خریداران در زمان خرید حتما باید به این قسمت ها ی آسیب دید و نوع ترمیم این قسمت ها توجه کنند.

گروه مهندسی امجدیان معتبرترین مرکز اجاره تاورکرین ،خرید و فروش تاور کرین و ارائه دهنده کلیه خدمات از قبیل تعمیرات تاور کرین ،سرویس و نگهداری تاور کرین ،مشاوره خرید ،جانمایی تاورکرین ، نصب تاور کرین ،دمونتاژ تاور کرین میباشد .میتوانید جهت  هرگونه مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لطفا ما را در اینستاگرام دنبال کنید 

خروج از نسخه موبایل
رفتن به نوار ابزار