نماد سایت تاور کرین امجدیان-تاور کرین چیست

کاربرد تاور کرین

کاربرد تاور کرین

کاربرد تاور کرین

کاربرد تاور کرین :

کاربرد تاور کرین

بعد از معرفی تاور کرین که تاور کرین چیست به کاربرد تاور کرین و اهمیت تهیه جرثقیل برجی در پروژه های مختلف میپردازیم:

از زمان پیدایش جرثقیل های برجی در صنعت ساختمان سازی روند پروژه سخت بسیار سریع تر شده و مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفته اند و توجه بسیاری از مهندسین و پیمانکاران را به خود جلب کرده اند زیرا هم از نظر استفاده از نیروی انسانی و هم  از نظر زمانی و هزینه مقرون به صرفه میباشد.کاربرد تاور کرین جا به جا کردن اجسام سنگینی است که در پروژه ها وجود دارند و جا به جایی آنها برای نیروی انسانی یا غیر قابل انجام است و یا بسیار سخت و دشوار می باشد.

تاور کرین ها گسترده ای دارند مانند:

1-استفاده از تاور کرین در برج سازی ها

2-استفاده از تاور کرین در سد سازی ها

3- استفاده از تاور کرین در سیلو ها

4- استفاده از تاور کرین در پل سازی ها

5-استفاده از تاور کرین در صنعت ساختمان سازی

6-استفاده از تاور کرین در حمل کالا در بنادر

کاربرد تاور کرین در برج سازی :

امروزه با توجه به نیاز مشتری و سازندگان به ساخت آسمان خراش های بلند در سطح شهرها یکی از ضروری ترین دستگاه ها یی که باید تهیه کرد     Tower cerane  ،تهیه می باشد .وجود تاور کرین در ین پروژه ها بسیار ضروری بوده و عملا بدون استفاده از  تاور کرین اتمام پروژه غیر ممکن میباشد.

جهت مشاوره ،خرید تاور کرین و یا اجاره تاور کرین برای پروژه های ساختمان سازی می توانید با گروه مهندسی امجدیان تماس حاصل فرمایید.

کاربرد تاور کرین در سد سازی :

برای ساخت سد های عظیم و قرار گیری بتن ها احتیاج به ماشین آلات صنعتی بسیار زیادی است . یکی از این دستگاه های صنعتی جرثقیل برجی میباشد،از تاور کرین در سد سازی ها هم استفاده میشود در واقع ایزار و ماشین آلات و مصالح سنگین در پروژه سد سازی به وسیله تاور کرین ها جابه جا میشوند.در ساخت سد های بزرگ جا به جایی مواد اولیه بسیار مهم وضروری میباشد و این کار توسط جرثقیل برجی انجام میشود.معمولا در پروژه های سد سازی از تاور کرین هایی با تناژ بالا استفاده میشود.طول فلش تاور کرین در این پروژه ها بسیار مهم می باشد .زیرا باید تا حد امکان شعاع زیادی را برای جا بجایی اجسام در بر بگیرد.

جهت مشاوره ،خرید تاور کرین و یا اجاره تاور کرین برای پروژه های سد سازی می توانید با گروه مهندسی امجدیان تماس حاصل فرمایید.

کاربرد تاور کرین در پل سازی :

کاربرد دیگر تاور کرین در زمینه پل سازی میباشد .معمولا به علت اینکه پل ها در ارتفاع خاصی ساخته میشود لازم است تا مصالح و ابزار آلات و لازم مورد نیاز برای ساخت پل تا ارتفاع تعیین شده بالا برود به همین منظور از تاورکرین یا جرثقیل برجی در پروژه ها ی پل سازی استفاده می کنند.در زمان بررسی پروژه و تصمیم گیری برای تهیه تاور کرین علاوه بر ارتفاع باید به طول و عرض توجه کرد .با این وجود می توان گفت استفاده از تاورکرین در پروژه های پل سازی بسیار لازم و ضروری می باشد.

جهت خرید تاور کرین و یا مشاوره در امر خرید تاور کرین برای پروژه های پل سازی می توانید با گروه مهندسی امجدیان تماس حاصل فرمایید.

کاربرد تاور کرین در سیلو ها:

در سیلو ها به علت ارتفاع زیاد و حجم بالایی که دارند برای حمل کالا و یا اجسام حتما وجود یک تاور کرین بسیار ضروری و حیاتی میباشد.

جهت خرید تاور کرین ،اجاره تاور کرین و یا استعلام قیمت روز تاور کرین میتوانید با کارشناسان گروه مهندسی امجدیان تماس حاصل فرمایید.

کاربرد تاور کرین در بنادر و گمرک ها:

کاربر تاور کرین در بنادر و گمرگ ها به جهت جا به جایی کالاهای بسیار سنگین میباشد.

جهت خرید تاور کرین ،اجاره تاور کرین و یا استعلام قیمت روز تاور کرین میتوانید با کارشناسان گروه مهندسی امجدیان تماس حاصل فرمایید.

لطفا ما را در آپارات  دنبال کنید 

خروج از نسخه موبایل
رفتن به نوار ابزار