جانمایی تاور کرین:

در عصر حاضر تاورکرین یکی از مهمترین و اساسی ترین ابزار کار در پروژه های ساختمان سازی میباشد.

به همین علت جانمایی تاورکرین یکی از اصول بسیار زیاد مهم و اساسی در نصب تاورکرین میباشد.تعیین محل قرار گیری دستگاه به زنجیره ای از عوامل همچون فوندانسون ،ریل گذاری و شرایط اپراتور تاورکرین وابسته است.از جمله حلقه های این زنجیره میتوان به محدویت که محل اجرا وجود دارد اشاره کرد به ابعاد ،شکل هندسی ساختمان ،نوع و میزان مصالح مصرفی و قطعاتی که در محل کارگاه ها مونتاژ میشود.نوع جرثیل  و نصب جانمایی آن با توجه به شرایط پروژه محاسبه میگردد.این عوامل برای هر پروژه ساختمانی متفاوت از یکدیگر خواهد بود و در نتیجه نمی توان اثر آن را تنها بر دانش و تجربه مهندسان اجرایی مد نظر قرار داد بلکه جانمایی جرثقیل برجی باید به وسیله گروهای مهندسی با تجربه صورت گیرد.

کارشناسان بعد از بازرسی پلن  و بررسی موقعیت سازه جانمایی جرثقیل برجی را انجام خواهند داد.

مهمترین اصل در جانمایی تاورکرین تناسب محل قرارگیری دستگاه با ملزومات کاری است که از آن دستگاه انتظار میرود.

اگر مشخصات جرثقیل مد نظربا نیاز و مشخصات پروژه هم خوانی نداشته باشد افزایش هزینه های پروژه ،تاخیر در اجرا و روند پیشرفت کار و شاهد به وجود آمدن حوادث ناگوار خواهیم بود.

بنابراین باید در جانمایی تاورکرین به ابعاد و وزن بارهای احتمالی و فاصله میان نقاط برداشت و تخلیه بار محدودیت های فضایی موجود در محیط پروژه توجه کرد.

امروزه با فراگیر شدن فناوری ها از جمله سیستم اطلاعات جغرافیای ،مدلساhttps://toweramjadian.comزی اطلاعات ساختمانی این امکان حاصل شده است که در پروزه های بزرگ به جانمایی چندین جرثقیل برجی پرداخته میشود و به صورتی طراحی میشود که هیچ تداخلی باهم نداشته باشند و بتوانند تمام محیط کار را پوشش دهند.

گروه مهندسی امجدیان دارای کادری مجرب و متخصص در امر جانمایی تاورکرین و با سابقه درخشان در پروژه های بزرگ و نامی کشور جهت رفاه حال مجریان محترم پرژه های ساختمانی بصورت رایگان جا نمایی تاورکرین را انجام خواهد داد .

جانمایی تاورکرین

لطفا ما را در اینستاگرم دنبال کنید.

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید