معرفی تاور کرین زوملاین

تاور کرین
تاور کرین

امروزه در سطح شهر ها شاهد ساخت و ساز ها و آسمان خراش های بلند و بسیار زیبا هستیم .دستگاه بسیار غول پیکرو قدرتمندی که به عنوان اجسام بسیار سنگین و چند تنی را جا به کند و بتواند تا به اندازه مورد نیاز پروژه ار تفاع پیدا کند. این امر ملزم به داشتن دستگاهی به نام تاور کرین می باشد. میتوانیم این دستگاه را با نام جرثقیل برجی نیز بشناسیم .جرثقیل های برجی سالهاست که در کنار ساخت و ساز های کلان ایفای نقش میکنند و بسیار از مشکلات جا به جایی اجسام سنگین که از عهده نیروی انسانی خارج بود را به راحتی حل کنند.جرثقیل برجی وارداتی بوده و به علت نداشتن دانش و یا تجهیزات ساخت امکان ساخت این دستگاه غول پیکر در کشور امکان تولید این دستگاه را نداریم. در چندین کشور مختلف و در برندهای متفاوتی تاور کرین ساخته و به بازار عرضه شده است محبوبترین این برند ها که توجه مخاطبین بسیار زیادی را در کل دنیا و حتی در کشور ما به خود جلب کرده است برند تاور کرین پتن فرانسه می باشد و رتبه دوم به تاور کرین زوملاین ساخت کشور چین اختصاص یافته است . در مقالات قبل در مورد تاور کرین پتن فرانسه صحبت کردیم و حال در این مقاله فصد داریم به نقد و بررسی تاور کرین زوملاین بپردازیم:

تاور کرین زوملاین:

شرکت های تاور کرین زوملاین در سال 1992 فعالیت خود را در زمینه تجهیزات صنایع سنگین شروع کرده است . شرکت تاور کرین زوملاین در کشور چین قرار دارد که یکی از مهمترین و قدرتمندترین شرکت در تولید جرثقیل های برجی و ماشین آلان سنگین ساختمان سازی و کشاورزی میباشد.

انواع تاور کرین زوملاین:

تاور کرین های زوملاین به سه دسته تقسیم میشوند:

1- تاور کرین Hammer head tower crane 

2- تاور کرین Iuffing-jib tower crane

3- تاور کرین falat – top tower crane

  • تاور کرین Hammer head tower crane

این نوع چرثقیل برجی معروف  به جرثقیل چکشی می باشد و در جا به جایی اجسام سنگین بسیار کاربردی است.مزیت های دیگر جرثقیل های چکشی در طراحی هایشان است که طراحی های مدولار ،کابین اپراتور ،دسترسی آسان برای تعمییر و نگهداری و موتور های مبدل فرکانس ار دارا هستند.

– تاور کرین Iuffing-jib tower crane

این نوع جرثقیل همان تاور کرین لنگری است که کنفلش بسیار کوتاهی دارد و این امر باعث می شود که شعاع کار این جرثقیل متغییر باشد.از این نوع تاور کرین در پروژه های کوچک و یا پروژه هایی که چندین تاور کرین در آن مشغول به کار باشند استفاده می شود.این نوع تاور کرین به عنوان تاور کرین کمکی برای تاور کرین های دیگر و یا استادکاران است.

– تاور کرین falat – top tower crane

این سری از جرتقیل های برجی دارای یک سر مسطح است که کله قدی در این مدل از تاور کرین حذف شده و این امر باعث شده پروژه هایی که محدودیت ارتفاع در آنها وجود داشته باشد تا حدودی این مشکل برای آنها رفع  شده است . و این امر در کارایی تاور کرین هیچ تاثیری نخواهد گذاشت.

ایمنی تاور کرین های زوملاین چگونه است:

از آنجایی که تولید کننده تاور کرین زوملاین یک شرکت قوی و معتبر است میتوانیم به سراحت بگوییم که از بهترین متریال در جهت ساخت این نوع جرثقیل ها استفاده شده است و از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است.

این نوع تاور کرین به علت ارگونومیک بودن و طراحی متناسب با بدن انسان از مزایا و ایمنی بسیار بسیار بالایی برخوردار است . دارای رزومه خوبی در اجرا پروژه ها برخوردار میباشد.مدیران و مسئولان  شرکت زوملاین به عنوان رهبران بزرگی در صنعت ماشین آلات ساختمانی حساسیت بسیار بالایی در جهت ایمنی جرثقیل های برجی و ماشین آلات ساختمانی دارند.

مهندسین و پیمانکاران در زمان استفاده از جرثقیل های برجی زوم لاین میتوان با خیال آسوده در جهت ایمنی تاور کرین به کار خود بپردازند.

قیمت  تاور کرین زوم لاین :

همانطور که میدانید تاور کرین زوم لاین یک محصول وارداتی میباشد و قطعا خرید آن با مبالغ دلاری میباشد با توجه به تحریم های کشور ایران و افزایش لحظه ای و روزانه قیمت دلار در کشور نمیتوان قیمت تاور کرین زوم لاین در این مقاله یا در سایت ذکر کرد زیرا قیمت ها لحظه ای بوده و در عملکرد و روند دلار بستگی دارد.

لطفا جهت اطلاع از قیمت لحظه ای تاور کرین زوم لاین با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لطفا ما را در آپارات  دنبال کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید